Doorgaan naar hoofdcontent

Sinterklaas!

Sinterklaas is weer in het land!


Héérlijk!! Vind het zo'n gezellige en leuke tijd! Zeker nu we kinderen hebben! Lotte heeft gister eerst op tv de intocht gekeken en toen ik uit werk kwam zijn we hier in het dorp gaan kijken of sinterklaas ook met de boot aankwam... En ja hoor!!! Hij kwam hier ook met de boot aan!
Zo leuk om al die kindjes te horen zingen en van die blijde, maar ook spannende, gezichtjes te zien!!We hebben ook een Sinterklaas-krans gemaakt voor de voordeur, om de sint welkom te heten!Ook mochten Lotte en Jop de schoen zetten gisteravond....Spannend!!

Reacties

Anoniem zei…
wat een heerlijke foto's ! Vind SInterklaas ook altijd zo leuk, kan niet wachten tot onze kleine er is......
Anoniem zei…
leuke foto's.Ze zijn nu heel anders komt dat door de nieuwe camera?En hebben lotte en jop nog wat in hun schoen gekregen?
Je achtergrond is ook mooi maar vooral die foto van jou is heeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk.
groetjes ma
Fauve Design zei…
Ow leuk leuk leuk!Geweldige foto die laatste!
R zei…
Aaah wat een mooie foto's Miranda! En waren ze zoet geweest en hebben ze iets in hun schoen gekregen?? ;-)
Patricia zei…
Hoi Hoi

Bedankt voor je reactie op mijn blog, ik ga je dan ook even in mijn lijstje met favo blogs zetten!!

Liefs Patricia
Wat heerlijk he, zulke kids!!! De foto's zijn ook super, die gezichtjes!!

XOXO Peter
marjan zei…
Heerlijk deze tijd,zeker met kleine kinderen,die krans ziet er SUPER uit !
Mooie foto's.....heb je weer wat te scrappen :)
Jackie zei…
Hey, jullie sinterklaas ziet er anders uit, hihi

Heerlijk hé hoe ze opgaan in sinterklaas...
Vind het zo mega gezellig, en fijne tijd..
Je@net zei…
Wat een geweldig leuke tijd is dat toch hè! Leuke foto's joh!
nora zei…
Wat een leuke foto's Miranda!Ja echt een gezellige maand december.Groetjes Nora
Jackie zei…
Chec mijn blog ff'tjes

Populaire posts van deze blog

Moodboard lift 9

En daar zijn we weer! En nu ook nog eens met een hele andere blog lay-out! Misschien geeft dit me meer energie om mijn blog ook écht meer bij te houden en zo ie zo om meer te scrappen ....;) De scraplift van deze maand is een goed begin want ik vond het weer erg leuk om even te scrappen. ( ik heb namelijk afgelopen weken meerdere keren serieus nagedacht om mijn spullen weg te doen.... ) Het moodboard is uitgezocht door Heike: En dit is mijn uitwerking, mijn kleine nichtje: Zien jullie de glitters? Zelfs in de weer geweest met embossing poeder! Bedankt voor het langskomen en hopelijk tot heel snel! Kijken jullie ook bij de andere meiden?

Moodboard lift 6

Goedemorgen, Deze keer was het aan mij om een moodboard uit te zoeken.... Dat vond ik moeilijk.... Maar het is gelukt. Ik heb deze lo in een record tempo gemaakt en is ook vrij simpel maar vond het heerlijk weer even bezig te zijn met de papiertjes en stempels.   Sorry voor de slechte foto, heb hem vanmorgen vroeg genomen dus niet goed voorbereid.... Ik ga snel bij de andere meiden kijken!! Fijne dag en bedankt voor het langskomen.

Moodboard lift 7

Tja..... Zo is het alweer 2 maanden geleden dat ik op mijn blog heb gekeken.... En dus ook bij jullie.... Erg jammer en zo fijn dat we met de meiden toch af en toe afspreken om te scrappen nav een moodboard. Echt een stok achter de deur! Deze keer heeft Nadine een moodboard uitgezocht: En ik koos voor deze foto, eentje van de zomer waar Lotte met een paar vriendinnen een fotoshoot op het strand had. ( de datum en journaling moet ik nog even opschrijven *bloos bloos*) Ik hoop hier in het nieuwe jaar toch echt wel meer te zijn, en vaker bij jullie langs te komen. Ik ga snel bij de "moodboard" meiden kijken, jullie ook? Bedankt voor het langskomen!