Doorgaan naar hoofdcontent

Taart!

Esmeralda had een tijd terug een hele gave taart gemaakt met chocolaatjes enzo en die vond ik zo gaaf dat ik dat zo graag ook wilde maken.... .Maarja, zonde om dan voor mezelf eentje te maken met chocolaatjes, want die lust ik niet.... Laat ik nou een hele zielige taartenstandaard hebben die heel alleen in de kast staat.... Daar moest ik dus wat mee doen, en zo is deze taart geboren! Heerlijk gekliederd met gesso en glimmermist! Zo lekker om te doen, alles en iedereen hier onder de glittertjes!
Verder ben ik zaterdag met Barbara bij Marga geweest en het was weer zoo gezellig! Zooo gelachen!!!Heel veel lo's gemaakt maar allemaal nog niet af dus die laat ik later zien! Ik heb echt een heerlijk dagje uit gehad! Meiden: beide nog bedankt!!!

En sinds vanmiddag zijn mijn kerstkaarten af! Ik heb er ong 50 gemaakt en vind het wel genoeg! Ik wil nog zoveel dingen doen dat ik het zonde vind om er nog eens 50 te maken.... Ze zijn allemaal hetzelfde dus laat ze niet zien! Flauw he?! ;-)
Als ze verstuurd zijn zet ik ze hierop!

Heel leuk dat jullie allemaal berichtje plaatsen, zo leuk om te lezen!
Fijne week allemaal!!

Reacties

Patricia zei…
Wow, die taart is gaaf zeg!! Ik meende toch echt in 1 oog opslag dat het een echte was hahaha LOL..
Neej echt super gedaan zeg!!
Maaike zei…
Jeetje zeg... die taart is super! Enne... je mag mijn lootje wel liften hoor... Ik heb hem gemaakt nav een sketch. Maarre, ik krijg dan wel het eindresultaat te zien he?
marjan zei…
Wat is dit GAAF !!
Het lijkt net een echte taart.
SUPER :)
Wat heb je gebruikt als basis voor de taart,ik ben heel nieuwschierig,want ik wil denk ik ook eens zoiets gaan proberen.
Iris zei…
Wat een super mooie taart zeg! Wow!

Ben benieuwd naar je gemaakte layouts.
Thanks trouwens voor de award! Helemaal vergeten, heb net mijn blog bijgewerkt... komt de volgende keer weer dus.

Mooie banner heb je!
Ilona zei…
Jammie (not) een hapje glimmers! Ziet er weel heel gaaf uit!

Groetjes, Ilona Stempelona
Anoniem zei…
Hoi Miranda,

bedankt voor je enthousiaste berichtje. Je bent zelf ook een bezig bijtje, al is het weer op een ander creatief gebied.
Leuk taartje, en je wordt er niet dik van....!

Groeten,
Karin
Allemachtig..... wat gaaf!!!!! Echt heel mooi geworden zeg!!!!

XxX

Populaire posts van deze blog

Moodboard lift 9

En daar zijn we weer! En nu ook nog eens met een hele andere blog lay-out! Misschien geeft dit me meer energie om mijn blog ook écht meer bij te houden en zo ie zo om meer te scrappen ....;) De scraplift van deze maand is een goed begin want ik vond het weer erg leuk om even te scrappen. ( ik heb namelijk afgelopen weken meerdere keren serieus nagedacht om mijn spullen weg te doen.... ) Het moodboard is uitgezocht door Heike: En dit is mijn uitwerking, mijn kleine nichtje: Zien jullie de glitters? Zelfs in de weer geweest met embossing poeder! Bedankt voor het langskomen en hopelijk tot heel snel! Kijken jullie ook bij de andere meiden?

Moodboard lift 6

Goedemorgen, Deze keer was het aan mij om een moodboard uit te zoeken.... Dat vond ik moeilijk.... Maar het is gelukt. Ik heb deze lo in een record tempo gemaakt en is ook vrij simpel maar vond het heerlijk weer even bezig te zijn met de papiertjes en stempels.   Sorry voor de slechte foto, heb hem vanmorgen vroeg genomen dus niet goed voorbereid.... Ik ga snel bij de andere meiden kijken!! Fijne dag en bedankt voor het langskomen.

Moodboard lift 7

Tja..... Zo is het alweer 2 maanden geleden dat ik op mijn blog heb gekeken.... En dus ook bij jullie.... Erg jammer en zo fijn dat we met de meiden toch af en toe afspreken om te scrappen nav een moodboard. Echt een stok achter de deur! Deze keer heeft Nadine een moodboard uitgezocht: En ik koos voor deze foto, eentje van de zomer waar Lotte met een paar vriendinnen een fotoshoot op het strand had. ( de datum en journaling moet ik nog even opschrijven *bloos bloos*) Ik hoop hier in het nieuwe jaar toch echt wel meer te zijn, en vaker bij jullie langs te komen. Ik ga snel bij de "moodboard" meiden kijken, jullie ook? Bedankt voor het langskomen!