Doorgaan naar hoofdcontent

En dan is het.....

... alweer bijna 2009!!!! Wat gaat de tijd toch snel zeg!!!

We hebben super gezellige dagen gehad! Eerst woensdag naar Winterswijk gereden ( helaas dus geen witte omgeveing maar groen!) en daar tot 2de kerstdag doorgebracht! Zo gezellig met de hele familie! Spelletjes gedaan, gelachen ( soms echt té erg! ;-) ) lekker gegeten , buiten in het bos gelopen en hééél veel foto's gemaakt! Wel leuk om zo met je camera te spelen! Ik heb er ook heel veel weg kunnen gooien, maar dat geeft niet! Nog zat leuke foto's over!
2de kerstdag heb ik 's avonds gewerkt en zaterdagochtend mocht ik ook weer vroeg... Kapot was ik....Wat een slopende dagen, maargoed ook eigen schuld.
Zaterdagmiddag bij schoonouders kadootjes gedaan en we zijn allemaal heel erg verwend! Super leuk!

Zondag na het werken met mijn ouders naar het bos geweest! Wat was het lekker!!!! ( zeker als je na een lange tijd je tenen niet meer voelde! hihih)
( leuk he Jop met roze handschoentjes van Lotte! Gister meteen nieuwe gekocht... haha )
En ook in het bos hele leuke foto's gemaakt! Ik heb nu echt zo'n zin om te scrappen!!! Vanavond ga ik zeker even lekker zitten!!! Maarja dan moet je kiezen welk foto's....

Ook heb ik een award gekregen van Melanie: Bedankt!!!
Volgens mij hebben de meeste deze al dus ik geef hem ook eens door aan iedereen die op mijn blog komt!
En morgenavond is het dan zover! Ouw&nieuw!
Vind het altijd wel erg spannend! Normaalwerk ik altijd beide avonden maar nu alleen op nieuwjaar, dus ik ga er echt van genieten! Salades zijn besteld, oliebollen en appelflappen ook en boodschappenlijstje ligt klaar! Ik heb zelfs een vuurwerk pakket voor Lotte gehaald, en dat is echt niets voor mij! ( haat knallen en vuur! )

Ik wens iedereen een heel goed en veilig uiteinde en dat we allemaal maar weer een gezond en creatief jaar tegemoet gaan!!!!
Doei doei

Reacties

Jackie zei…
loopt jouw kalender soms voor, hahhaha

Ziet er gezellig uit,
en voor jullie ook een heel fijn 2009 !!
Romy zei…
Dat ziet er gezellig uit allemaal zeg. Inderdaad wel jammer dat de sneeuw uitbleef dit jaar. Maar er is nog hoop voor een wit nieuwjaar:)

Ook de foto's zien er prachtig uit. Vooral die met de sterretjes vind ik erg leuk.

Alvast een mooie jaarwisseling en een prachtig 2009 toegewenst!
Anoniem zei…
wauw Miranda wat een super foto's heb je gemaakt, vooral die van jou en lotte samen, prachtig !!!!

Populaire posts van deze blog

Moodboard lift 9

En daar zijn we weer! En nu ook nog eens met een hele andere blog lay-out! Misschien geeft dit me meer energie om mijn blog ook écht meer bij te houden en zo ie zo om meer te scrappen ....;) De scraplift van deze maand is een goed begin want ik vond het weer erg leuk om even te scrappen. ( ik heb namelijk afgelopen weken meerdere keren serieus nagedacht om mijn spullen weg te doen.... ) Het moodboard is uitgezocht door Heike: En dit is mijn uitwerking, mijn kleine nichtje: Zien jullie de glitters? Zelfs in de weer geweest met embossing poeder! Bedankt voor het langskomen en hopelijk tot heel snel! Kijken jullie ook bij de andere meiden?

Moodboard lift 6

Goedemorgen, Deze keer was het aan mij om een moodboard uit te zoeken.... Dat vond ik moeilijk.... Maar het is gelukt. Ik heb deze lo in een record tempo gemaakt en is ook vrij simpel maar vond het heerlijk weer even bezig te zijn met de papiertjes en stempels.   Sorry voor de slechte foto, heb hem vanmorgen vroeg genomen dus niet goed voorbereid.... Ik ga snel bij de andere meiden kijken!! Fijne dag en bedankt voor het langskomen.

Moodboard lift 7

Tja..... Zo is het alweer 2 maanden geleden dat ik op mijn blog heb gekeken.... En dus ook bij jullie.... Erg jammer en zo fijn dat we met de meiden toch af en toe afspreken om te scrappen nav een moodboard. Echt een stok achter de deur! Deze keer heeft Nadine een moodboard uitgezocht: En ik koos voor deze foto, eentje van de zomer waar Lotte met een paar vriendinnen een fotoshoot op het strand had. ( de datum en journaling moet ik nog even opschrijven *bloos bloos*) Ik hoop hier in het nieuwe jaar toch echt wel meer te zijn, en vaker bij jullie langs te komen. Ik ga snel bij de "moodboard" meiden kijken, jullie ook? Bedankt voor het langskomen!