Doorgaan naar hoofdcontent

Nummer 9....

... (en de rest ) van mijn daily! Wat is dit fijn om in te werken zeg, niet te moeilijk, niet te veel gewoon lekker om tussendoor te doen!Nu ontbreekt alleen nog nummert 14 maar we zijn zondag met een clubje naar P&P geweest voor de uitslag van Queen of the Scrapbookmagazine en wil nog even kijken of ik daar wat leuke foto's van kan vinden!!! Én ik heb weer heerlijk geshopt!!! Zo gaaf die spullen daar, allemaal net even anders en alles kan je dan ineens wel gebruiken!!! Gelukkig zit alles al opgeborgen want had het niet durven laten zien....
Ik kwam ook een foto van mezelf tegen in Zwitserland, zoooo lief was ik daar!!! Tenminste zo kijk ik! :D
Zie gewoon een beetje van mezelf nu in Lotte en Jop qua gezicht! Lekkere dikke toet!


En ik kom er nu pas achter dat ik nooit het doosje heb laten zien wat ik voor Marlies heb gemaakt toen Elise werd geboren! Omdat we een cadeau hadden waar we even op moesten wachten wilde ik toch vast wat geven dus had ik een theedoos bescrapt met erin slofjes en slabjes!
Nou ik wens iedereen een fijne week en bedankt voor het kijken!

Reacties

Romy zei…
Je december daily's zijn weer prachtig geworden! Misschien dat ik ook maar eens zoiets ga doen, maar dan in een andere maand:)

Ik heb soms (of eigenlijk heel vaak:p) ook echt een koopdrang naar van alles en nog wat op scrapgebied. Maar er zijn ergere verslavingen toch, haha:)

Ook je lay-out is heel mooi geworden. Je lijkt inderdaad net een poppetje, heel lief!

En het doosje ziet er prachtig uit. Lekker roze, daar hou ik van:-)
Anoniem zei…
He super je daily zeg ! Heel leuk ! Ik denk dat ik de mijne echt pas in januari ga maken, kom er nu niet echt toe ;-)

iedereen vind je bescrapte doosje leuk ! Iedereen krijgt het ook onder zijn neus gedrukt (hahaha) maar de reacties zijn erg positief !

En nu ga ik je bellen !
Patricia zei…
Sow idd je december daily's zijn echt gaaf zeg!!

Ik wil volgende maand beginnen, heb het nu zo druk :(

Ennuh wat een lieve LO zeg!!
En dat theedoosje... echt helemaal geweldig!!
Iris zei…
Jeetje wat een hoop moois. Erg leuk hoor, de december daily's! Leuk om dit zo te doen!
En dat cadeau voor Elise. Prachtig! Zo schattig die slofjes!

Hihi, leuk dat je die foto van jezelf gescrapt hebt. Vind de lo helemaal gaaf!
judith_1974 zei…
Wat mooi weer allemaal!!! Wat veel heb je weer geplaatst!! super.
Miranda zei…
Mooi weer zeg! Leuk dat je je december Daily zo goed bij houdt. En die doos voor Elise.... prachtig! (En ja... weer een doos! hihihi)
Oooh wat zijn je december daily's gaaf zeg... errug mooi allemaal! Ik kan zoiets echt niet bijhouden, zou ook errug gezellig zijn, school, school, school :-)

Enne wat een super layout, foto is ook geweldig!!!

De theedoos is ook prachtig zeg... super liefff

XOXO Peter
Maaike zei…
Wat een superdingetjes heb je in korte tijd weer tevoorschijn getoverd zeg! En je december Daily's... net als Peter zou mij dat ook niet lukken hoor...
nora zei…
Wat ziet dat er allemaal goed uit Miranda!Echt super fijne kerstdagen,groetjes Nora
oh wow, wat heb je mooie dingen gemaakt zeg!!!

Groetjes van Tessa

Populaire posts van deze blog

Moodboard lift 9

En daar zijn we weer! En nu ook nog eens met een hele andere blog lay-out! Misschien geeft dit me meer energie om mijn blog ook écht meer bij te houden en zo ie zo om meer te scrappen ....;) De scraplift van deze maand is een goed begin want ik vond het weer erg leuk om even te scrappen. ( ik heb namelijk afgelopen weken meerdere keren serieus nagedacht om mijn spullen weg te doen.... ) Het moodboard is uitgezocht door Heike: En dit is mijn uitwerking, mijn kleine nichtje: Zien jullie de glitters? Zelfs in de weer geweest met embossing poeder! Bedankt voor het langskomen en hopelijk tot heel snel! Kijken jullie ook bij de andere meiden?

Moodboard lift 6

Goedemorgen, Deze keer was het aan mij om een moodboard uit te zoeken.... Dat vond ik moeilijk.... Maar het is gelukt. Ik heb deze lo in een record tempo gemaakt en is ook vrij simpel maar vond het heerlijk weer even bezig te zijn met de papiertjes en stempels.   Sorry voor de slechte foto, heb hem vanmorgen vroeg genomen dus niet goed voorbereid.... Ik ga snel bij de andere meiden kijken!! Fijne dag en bedankt voor het langskomen.

Moodboard lift 7

Tja..... Zo is het alweer 2 maanden geleden dat ik op mijn blog heb gekeken.... En dus ook bij jullie.... Erg jammer en zo fijn dat we met de meiden toch af en toe afspreken om te scrappen nav een moodboard. Echt een stok achter de deur! Deze keer heeft Nadine een moodboard uitgezocht: En ik koos voor deze foto, eentje van de zomer waar Lotte met een paar vriendinnen een fotoshoot op het strand had. ( de datum en journaling moet ik nog even opschrijven *bloos bloos*) Ik hoop hier in het nieuwe jaar toch echt wel meer te zijn, en vaker bij jullie langs te komen. Ik ga snel bij de "moodboard" meiden kijken, jullie ook? Bedankt voor het langskomen!