Doorgaan naar hoofdcontent

Koud!

Wat is het koud he buiten?!
Hier nog geen sneeuw ( gelukkig, hou er niet zo van als ik er ook met de auto door moet... ) maar grote kans dat het er aan komt....

Ik heb iig lekker gescrapt! Mijn daily komt ook wel af deze week, maar even een lo is ook wel erg lekker!
De eerste heb ik de titel van Tamara gepikt, vond hem perfect bij deze foto passen! De lo is nav een sketch gemaakt!
Vorige maand had ik meegedaan met DTUC en ben 3de geworden! Vond het super leuke kleuren! Ik wens iedereen een fijne week en bedankt weer voor het lezen!!

Reacties

Anoniem zei…
Alle 3 weer prachtig miranda
Wat een prachtige lootjes allemaal weer!! Vind die van jou altijd zoooo super gaaf!!

XOXO Peter
Romy zei…
Je twee lootjes zien er prachtig uit. Erg leuk om de knuffeldieren van de kinderen te scrappen:) Ook je Dare To Use Colorlay-out is erg mooi. Ik had ook meegedaan, maar vond rood en roze toch wel een erg lastige combinatie. Zo te zien is die bij jou een stuk makkelijker gegaan:)
Ja geweldige mooie LO-tjes weer!! En zeker k-k-k-koud buiten!!

XX Tessa
Chantal zei…
Jij gaat echt zo geweldig!!
vind ze allemaal super...

liefs Chantal
Maaike zei…
Zo he... jij bent lekker op dreef geweest. Leuke lootjes... En nav je berichtje op mijn blog... Ik vind jongenslootjes ook altijd erg moeilijk. Gelukkig zijn er op het SA forum veel mensen die jongenslootjes maken en daar haal ik mijn inspiratie vandaan. Toch handig die fora en blogs en zo....
marjan zei…
Zoveel alweer ....:)
Lala is mijn favoriet,SUPER !!
En gelukkig is het nu iets minder koud..wel goed scrapweer :):):)
Iris zei…
zo hier ben ik dan eindelijk weer eens! En ik heb weer heel wat bij te lezen!
Om te beginnen voor jou natuurlijk ook een geweldig 2009!
Je eerste lootjes van dit jaar zijn helemaal gaaf~! Hihi, de 1e twee heb ik opgeslagen... die worden vast en zeker nog een keertje gelift...
En die foto met die poedersuiker! Die is zooooo gaaf! Die snuit zeg. Heerlijk!
Je@net zei…
Wauw, wat ben jij lekker bezig zeg!! Super gave lootjes Miranda!!
nora zei…
Wat ziet dat er weer super uit Miranda!!groetjes Nora
Super!! Mooie lootjes heb je gemaakt!! Vooral de eerste vind ik erg mooi!

Populaire posts van deze blog

Moodboard lift 9

En daar zijn we weer! En nu ook nog eens met een hele andere blog lay-out! Misschien geeft dit me meer energie om mijn blog ook écht meer bij te houden en zo ie zo om meer te scrappen ....;) De scraplift van deze maand is een goed begin want ik vond het weer erg leuk om even te scrappen. ( ik heb namelijk afgelopen weken meerdere keren serieus nagedacht om mijn spullen weg te doen.... ) Het moodboard is uitgezocht door Heike: En dit is mijn uitwerking, mijn kleine nichtje: Zien jullie de glitters? Zelfs in de weer geweest met embossing poeder! Bedankt voor het langskomen en hopelijk tot heel snel! Kijken jullie ook bij de andere meiden?

Moodboard lift 6

Goedemorgen, Deze keer was het aan mij om een moodboard uit te zoeken.... Dat vond ik moeilijk.... Maar het is gelukt. Ik heb deze lo in een record tempo gemaakt en is ook vrij simpel maar vond het heerlijk weer even bezig te zijn met de papiertjes en stempels.   Sorry voor de slechte foto, heb hem vanmorgen vroeg genomen dus niet goed voorbereid.... Ik ga snel bij de andere meiden kijken!! Fijne dag en bedankt voor het langskomen.

Moodboard lift 7

Tja..... Zo is het alweer 2 maanden geleden dat ik op mijn blog heb gekeken.... En dus ook bij jullie.... Erg jammer en zo fijn dat we met de meiden toch af en toe afspreken om te scrappen nav een moodboard. Echt een stok achter de deur! Deze keer heeft Nadine een moodboard uitgezocht: En ik koos voor deze foto, eentje van de zomer waar Lotte met een paar vriendinnen een fotoshoot op het strand had. ( de datum en journaling moet ik nog even opschrijven *bloos bloos*) Ik hoop hier in het nieuwe jaar toch echt wel meer te zijn, en vaker bij jullie langs te komen. Ik ga snel bij de "moodboard" meiden kijken, jullie ook? Bedankt voor het langskomen!