Doorgaan naar hoofdcontent

Mijn daily is af!!

(klikken is groter...)
Ik vind het zo knap van mezelf, dat ik vrij snel het 'project' heb afgemaakt! Weet nu wel ( wist ik eigelijk al ) dat het niets voor mij is, voeld zo als een verplichting om elke dag daar mee bezig te zijn, en ik heb dus een hekel aan verplichtingen! :D
Maar nu hij af is ben ik er erg blij mee! Leuk om de hele maand te bekijken!
Morgen gaan we met een hele groep meiden scrappen! Heb er zoooo'n zin in!! Gezellig kletsen en scrappen met zijn alle, leuker kan haast niet! Ik hoop dus ook na morgen weer een hoop lo's te laten zien.....


Iedereen een heel fijn weekend en voorzichtig op de weg!!!


Doei doei

Reacties

Romy zei…
Zo, dat is inderdaad een knappe prestatie; 31 lootjes. Ik vind ze stuk voor stuk prachtig. Dat is een schitterend aandenken voor later:)

Ik kan me trouwens wel voorstellen dat je het niet altijd even leuk vond. Verplicht scrappen is lang zo leuk niet meer als "voor de lol scrappen":)
Wat gaaf dat je het gedaan hebt, het is ook prachtig geworden zeg.... super knap, mij lukt dat nooit!!

Enne gezellig dag morgen he!

XOXO Peter
Anoniem zei…
hoi Miranda

knap hoor ,mooi ook.
Kan me voorstellen dat verplicht scrappen nu ook niet alles is ,is voor mij ook niets hou ook niet van verplichtingen.

veel plezier vandaag met alle meiden scrappen zal vast gezellig worden.

groetjes jolanda
Chantal zei…
super geworden...
have fun vandaag!!
ben benieuwd wat je vandaag allemaal gaat maken.
Ik kan nooit scrappen met andere er bij :)
Wow goed joh, en ook nog super leuk geworden!!!

Daar mag je met recht trots op zijn

XX Tessa
Anoniem zei…
Het ziet er weer super gaf en crea uit allemaal! Helemaal die Daily.
Liefs Maris
Jackie zei…
en hoe was het gezellig scrappen..

Eigenlijk is het ook niets voor mij,
maar vond het toch errug leuk..
Je@net zei…
Oooh Miranda, wat goed gedaan!! Ziet er super uit joh, mijn complimenten hoor!!
Anoniem zei…
Hallo Miranda
Wat ziet dat er weer goed uit.Maar toen ik hem in het echt zag was het nog mooier .Knap gedaan,hoe krijg je het toch altijd weer voor elkaar?
Groetjes Mams
Bianca zei…
Wauw miranda hij is echt super geworden, ik ga nog eens een kijkje nemen want er was zoveel leuks te zien. gr Bianca
nora zei…
Wat ziet dat er leuk uit Miranda!!groetjes Nora
oh miranda, die is gaaf geworden!

Populaire posts van deze blog

Moodboard lift 9

En daar zijn we weer! En nu ook nog eens met een hele andere blog lay-out! Misschien geeft dit me meer energie om mijn blog ook écht meer bij te houden en zo ie zo om meer te scrappen ....;) De scraplift van deze maand is een goed begin want ik vond het weer erg leuk om even te scrappen. ( ik heb namelijk afgelopen weken meerdere keren serieus nagedacht om mijn spullen weg te doen.... ) Het moodboard is uitgezocht door Heike: En dit is mijn uitwerking, mijn kleine nichtje: Zien jullie de glitters? Zelfs in de weer geweest met embossing poeder! Bedankt voor het langskomen en hopelijk tot heel snel! Kijken jullie ook bij de andere meiden?

Moodboard lift 6

Goedemorgen, Deze keer was het aan mij om een moodboard uit te zoeken.... Dat vond ik moeilijk.... Maar het is gelukt. Ik heb deze lo in een record tempo gemaakt en is ook vrij simpel maar vond het heerlijk weer even bezig te zijn met de papiertjes en stempels.   Sorry voor de slechte foto, heb hem vanmorgen vroeg genomen dus niet goed voorbereid.... Ik ga snel bij de andere meiden kijken!! Fijne dag en bedankt voor het langskomen.

Moodboard lift 7

Tja..... Zo is het alweer 2 maanden geleden dat ik op mijn blog heb gekeken.... En dus ook bij jullie.... Erg jammer en zo fijn dat we met de meiden toch af en toe afspreken om te scrappen nav een moodboard. Echt een stok achter de deur! Deze keer heeft Nadine een moodboard uitgezocht: En ik koos voor deze foto, eentje van de zomer waar Lotte met een paar vriendinnen een fotoshoot op het strand had. ( de datum en journaling moet ik nog even opschrijven *bloos bloos*) Ik hoop hier in het nieuwe jaar toch echt wel meer te zijn, en vaker bij jullie langs te komen. Ik ga snel bij de "moodboard" meiden kijken, jullie ook? Bedankt voor het langskomen!