Doorgaan naar hoofdcontent

Op de camping!

Nou daar ben ik weer! En nu kan ik weer wat laten zien!
Gister vierde mijn tante haar 65e verjaardag en we zijn er bijna met de hele familie heen gegaan! Gezellig om elkaar weer te zien en te spreken!

Ik kon natuurlijk niet met lege handen aankomen bij mijn creatieve tante dus heb ik een sigarendoos bekleed met papier en heel veel gesso en glimmermist. En natuurlijk een bijpassend kaartje erbij:
Op het BOM forum is er een wedstrijd en dit keer was het woord Happy/ gelukkig. Ik heb er dit van gemaakt! Ben niet helemaal tevreden omdat ik voor mijn gevoel nog iets mis, maargoed dat heb je wel eens.....En ook maar weer eens een Jop lo! Zo moeilijk blijf ik het vinden, voor een jongen scrappen! Maar over deze ben ik wel tevreden!En afgelopen vrijdag zijn we spontaan even bij mijn ouders langs gegaan op de camping en zei Jan ineens dat we wel even bij P&P konden gaan kijken! ( mijn glimmermist was op... :D )
Nou helemaal super natuurlijk!!! Zooo mooi de winkel, zoooveeeel spullen, geen idee waar ik moest beginnen! Ik heb redelijk wat gekocht, vooral veel papier van Graphic 45 en Sassafras...
En ik heb vast voor moederdag een abbo gekregen op Cards only!! Kon meteeen het nieuwe blad meenemen! Zooo leuk is die weer, staan echt geweldige projecten in weer!!!

En nu nog even genieten van het laatste weekje vakantie!! Woensdag gaan we met een paar scrapmeiden heerlijk een hele dag scrappen!!!! Heb er reuze zin in, en wil echt heeel veeel gaan maken!!! :D :D :D

Iedereen een fijne vakantie nog en anders een hele fijne werkweek!!!

Reacties

Romy zei…
Ten eerste nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je tante! Het doosje is prachtig geworden! Hele mooie kleuren en materialen heb je gebruikt.

Het gevoel van niet helemaal tevreden zijn komt me bekend voor:0) Jouw layout vind ik trouwens wel heel mooi geworden! Heel leuk al die bloemetjes. En super die titel.

Jongenslayouts zijn altijd lastig. En geloof me, hoe ouder ze worden des te lastiger wordt het;) Hele mooie layout heb je ermee gemaakt! Erg gaaf die sterrejtes.

Ik wil ook graag nog eens naar P&P, helaas ligt het hier een beetje uit de buurt. Veel plezier met je moederdagcadeau:)

En nog een fijne vakantie!
marlies zei…
He Miranda, vind al je projecten weer super gaaf ! Je lo van Jop vind ik echt gaaf !

Het is al bijna woensdag !
Annelies zei…
Hoi Miranda, dat doosje is echt prachtig geworden! Wordt zo wel een beetje jaloers op jouw stijl!!

Liefs, Annelies
Marga zei…
Ohhh, ik vind het super allemaal. En mis echt niks hoor bij de lo van Lotte. Ben benieuwd wat je bij P & P gekocht heb. En een abbonement...............heerlijk!!!
Unknown zei…
Wat een wonderlijk doosje heb je weer gemaakt....SUPER de lo ´s zijn weer prachtig.ENUH Moederdag uhh ja dan is het toch weer handig om moeder te zijn [hihi].
Groetjes en nog veel plezier op de camping.
Je hebt echt weer hele mooie dingen gemaakt!

Groetjes van Tessa
Jackie zei…
Wow dat doosje (kwijl) mega mega super mooi...

Enne, je moederdag cadeautje al gehad, super...
Ene P&P staat echt hoog op mijn lijstje om te bezoeken, al zal mijn vriendje nooit zomaar met zo'n idee komen, hahaha

En je layouts, zijn beide echt prachtig !!
Je@net zei…
Wauw, gaaf cadeautje voor je tante zeg, daar zal ze blij mee geweest zijn! En wat een leuke lootjes heb je gemaakt! Super.
En wat een leuk moederdagcadeautje!! Veel plezier ermee ;-)
Jolanda zei…
Wat maak je super dingen!! En die layouts vindt ik echt heel erg leuk geworden. Toevallig heb ik deze week ook een sigarendoosje gescrapt. Ik vindt die van jou erg leuk geworden.
Groetjes Jolanda
Esmeralda zei…
Hee meid,

Maar dat is leuk zeg een abbo! Wat een leuk idee! Nog bedankt voor je eerste reactie bij mij hihi. De link is alleen niet goed gelukt geloof ik bij jou. Mijn laatste log is nu jouw link naar mij.
Wel een gedoe hoor een blog daarom duurde het zo lang bij mij. Ben daar zo'n muts in hahahaha. Maar ik vind het heel leuk en het is zelfs gelukt om jou terug te linken! Nu ffies banken met m'n dochter en pootje omhoog en dan na het weekend maar weer verder met m'n blog. Hele fijne moederdag!!

Knuf Esmeralda
Maaike zei…
Hoe herkenbaar, dat van die jongenslootjes... Maar hij is errug leuk hoor! Overigens heb je het gas er weer op! Mooi mooi mooi!
Sabine Nieuwenhuizen zei…
Goedenavond,

Je kent me niet, ik heb nog nooit iets eerder gezien van je.
Ik ben via Romy op je site terecht gekomen.
Ik dacht dat ik zelf aardig kon scrapeen maar jij kunt er ook iets van.
Erg mooie artikelen heb je gamaakt.
Mijn complimenten.

Groetjes Sabine Nieuwenhuizen

Populaire posts van deze blog

Moodboard lift 9

En daar zijn we weer! En nu ook nog eens met een hele andere blog lay-out! Misschien geeft dit me meer energie om mijn blog ook écht meer bij te houden en zo ie zo om meer te scrappen ....;) De scraplift van deze maand is een goed begin want ik vond het weer erg leuk om even te scrappen. ( ik heb namelijk afgelopen weken meerdere keren serieus nagedacht om mijn spullen weg te doen.... ) Het moodboard is uitgezocht door Heike: En dit is mijn uitwerking, mijn kleine nichtje: Zien jullie de glitters? Zelfs in de weer geweest met embossing poeder! Bedankt voor het langskomen en hopelijk tot heel snel! Kijken jullie ook bij de andere meiden?

Moodboard lift 6

Goedemorgen, Deze keer was het aan mij om een moodboard uit te zoeken.... Dat vond ik moeilijk.... Maar het is gelukt. Ik heb deze lo in een record tempo gemaakt en is ook vrij simpel maar vond het heerlijk weer even bezig te zijn met de papiertjes en stempels.   Sorry voor de slechte foto, heb hem vanmorgen vroeg genomen dus niet goed voorbereid.... Ik ga snel bij de andere meiden kijken!! Fijne dag en bedankt voor het langskomen.

Moodboard lift 7

Tja..... Zo is het alweer 2 maanden geleden dat ik op mijn blog heb gekeken.... En dus ook bij jullie.... Erg jammer en zo fijn dat we met de meiden toch af en toe afspreken om te scrappen nav een moodboard. Echt een stok achter de deur! Deze keer heeft Nadine een moodboard uitgezocht: En ik koos voor deze foto, eentje van de zomer waar Lotte met een paar vriendinnen een fotoshoot op het strand had. ( de datum en journaling moet ik nog even opschrijven *bloos bloos*) Ik hoop hier in het nieuwe jaar toch echt wel meer te zijn, en vaker bij jullie langs te komen. Ik ga snel bij de "moodboard" meiden kijken, jullie ook? Bedankt voor het langskomen!