Doorgaan naar hoofdcontent

Ja ja!

Daar ben ik weer! Half!
Het is vakantie hier en we genieten enorm! Het is ook nog eens heerlijk weer! Koud maar veel droog! :D Echt heerlijk nu 's avonds met de kaarsjes aan een flinke mok thee!
Zondag zijn we met Lotte haar vriendinnetje en familie meegeweest naar K3 in Enschede! Wat een hele belevenis! Ik heb zo om de kids gelachen.... Ze zaten helemaal in het 'stuk', komt ook omdat er een verhaal in zat dus best spannend! En we zaten helemaal vooraan, ook nog zo spannend! Gister gingen we op zoek naar paddestoelen in het bos! En als je er naar op zoek gaat zie je ineens heel veel soorten er zijn...
Vorige week heb ik dit kaartje gemaakt voor collega die is bevallen!
En ik ben gister en vanmiddag aan de scrap geweest.... Heeft heel lang geduurd en het ging nog niet zoals het normaal gaat maar goed ik ben klaar met deze lo! Judith en Nicol hebben me uitgedaagd en was nodig ook! Thanks meiden! Er staan nog een hoop leuke dingen in planning deze week dus later weer meer van mij!
Iedereen vast een fijn weekend en bedankt voor het kijken!

Reacties

Romy zei…
Zo te zien hebben jullie het enorm naar je zin gehad bij K3. Ziet er ook super uit! En wat een prachtige bosfoto's allemaal. Daar zit vast wel wat scrapbaars tussen:) Je layout en kaartje vind ik heel erg gaaf geworden. Zo te zien heb je je mojo weer terug:)
Jackie zei…
wat een geweldige K3 foto's, en dat koppie van Lotte op die ene foto, geweldig !!!

Je bosfoto's zijn echt prachtig, vind paddestoelen altijd erg mooi..

Vind de naam van de baby van je collega echt super..
Is ook super kaartje geworden..

En je layout, zoals ik al gezegd had.. je mag dan wel een dipje hebben, vind hem helemaal super..
Unknown zei…
HEERLIJK HOOR VAKANTIE!!!Mooie lo geworden en een lief kaartje.
gr,Lean.
Ilonka zei…
Wat gaaf dat jullie het zo leuk gehad hebben bij K3. Ik zie ze wel eens op de tv. En idd die meiden zijn superleuk . Je creaties zijn weer helemaal toppie gemaakt. Ziet er Fantastich uit mooie details heb je gebruikt voor je lootjes en je kaartje is een dotje . En geniet nog maar lekker van jullie vakantie.

groetjes ilonka
Anoniem zei…
Je hebt weer een mooi kaartje en een schitterende lo gemaakt! Jullie hebben heerlijk weer gehad in de vakantie. Bij ons begint nu de herfstvakantie, hoop op hetzelfde weer.
Leuke foto's bij K3,je ziet ze genieten. Fijn weekend!
Je@net zei…
Wat een gave foto's joh!! Heerlijk zo'n herfstvakantie met uitjes naar K3 en het bos!
Leuke lootjes en kaartje ook!
Fijne zondag!
Chantal zei…
zo jullie vermaken jullie goed zo te lezen...

en hoe was josje als nieuw K-tje??
Lischa zei…
wat een geweldige mooie foto`s heb je gemaakt ,bij k3 en ook de herfst foto`s in het bos vind ik prachtig.
En je hebt weer mooi werk geleverd ,leuke lo en mooi kaartje

groetjes jolanda
Annelies zei…
Je bent weer lekker creatief bezig geweest! Mooi herstfoto's heb je ook gemaakt!!!
Iris zei…
Ooh wat is je lootje weer leuk! lekker vrolijk!
leuk joh dat jullie vooraan zaten bij K3! Dat is natuurlijk wel t allerleukste als je naar K3 gaat.
Enne mooie herfstfoto's hoor!

Fijn weekend!

Populaire posts van deze blog

Moodboard lift 9

En daar zijn we weer! En nu ook nog eens met een hele andere blog lay-out! Misschien geeft dit me meer energie om mijn blog ook écht meer bij te houden en zo ie zo om meer te scrappen ....;) De scraplift van deze maand is een goed begin want ik vond het weer erg leuk om even te scrappen. ( ik heb namelijk afgelopen weken meerdere keren serieus nagedacht om mijn spullen weg te doen.... ) Het moodboard is uitgezocht door Heike: En dit is mijn uitwerking, mijn kleine nichtje: Zien jullie de glitters? Zelfs in de weer geweest met embossing poeder! Bedankt voor het langskomen en hopelijk tot heel snel! Kijken jullie ook bij de andere meiden?

Moodboard lift 6

Goedemorgen, Deze keer was het aan mij om een moodboard uit te zoeken.... Dat vond ik moeilijk.... Maar het is gelukt. Ik heb deze lo in een record tempo gemaakt en is ook vrij simpel maar vond het heerlijk weer even bezig te zijn met de papiertjes en stempels.   Sorry voor de slechte foto, heb hem vanmorgen vroeg genomen dus niet goed voorbereid.... Ik ga snel bij de andere meiden kijken!! Fijne dag en bedankt voor het langskomen.

Moodboard lift 7

Tja..... Zo is het alweer 2 maanden geleden dat ik op mijn blog heb gekeken.... En dus ook bij jullie.... Erg jammer en zo fijn dat we met de meiden toch af en toe afspreken om te scrappen nav een moodboard. Echt een stok achter de deur! Deze keer heeft Nadine een moodboard uitgezocht: En ik koos voor deze foto, eentje van de zomer waar Lotte met een paar vriendinnen een fotoshoot op het strand had. ( de datum en journaling moet ik nog even opschrijven *bloos bloos*) Ik hoop hier in het nieuwe jaar toch echt wel meer te zijn, en vaker bij jullie langs te komen. Ik ga snel bij de "moodboard" meiden kijken, jullie ook? Bedankt voor het langskomen!