Doorgaan naar hoofdcontent

Weer lootjes!!!!

Na alle 'opdrachtjes' heb ik zin gevonden om weer eens een lo proberen te maken.... Hij is mega gelift maar is wel lekker om in te komen! :D



Deze is met de foto's van afgelopen maandag! Toen hebben we gekeken naar de Giro d'italia:


En deze lag al een tijdje lekker te liggen... Ik heb er niet veel meer aangedaan maar vond dat hij het ook niet nodig had....


En van de week had ik al deze kaartjes gemaakt, beetje in pip style, lekker vrolijk!!
Ik heb er nog eentje gemaakt maar die heb ik ingestuurd voor de wedstrijd van It's Scraptime... Die kan je hier zien! ( op blz 6 )




Nog even toevoegen dat we gezinsuitbreiding hebben sinds vandaag:
Welkom Nina!!!



Ik hoop dat ik vanavond ook nog wat kan doen! Heb er wel weer zin in! :D
Bedankt voor het kijken!!!

Reacties

Annelies zei…
Weer lekker bezig geweest zie ik! Gelukkig heb ik ook nog wat dingen liggen waaraan ik kan beginnen, met 4 vrije dagen in het vooruitzicht! Heerlijk!
Super leuke creaties heb je gemaakt zeg

*Kus Patries*
Unknown zei…
aaa wat een liefje NINA ze is er ook helemaal verzot op zie ik.Je creaties zijn weer top hoor mooi gedaan.
gr,Lean.
Romy zei…
Oh wauw, volgens mij heb je de scrapzin weer helemaal te pakken...stuk voor stuk schitterende creaties! Ik vind vooral dat voorleeslootje heel erg leuk, super met die lettertjes erbij. En ook een goede manier om van je overgebleven thickers af te komen;) Jullie Nina is echt een schatje. Ik vind het ook zo'n lieve naam voor een konijntje:)
marlies zei…
het wordt misschien eentonig maarrrrr...... vind zr stuk voor stuk weer super !hoop dat je door deze lo's je scrapzin weer terug hebt gekregen.

meid misschien "zie" ik je vanavond nog wel

liefs
wat een super mooie lo's heb je gemaakt zeg.....
en je kaartjes zijn super,zeker die je ingestuurd hebt!

liefs melanie
Manon zei…
and she is back!! Ik vind je lootjes erg leuk! Gaaf gedan met de fotos van de giro! De kaartjes zijn ook mega gezellig a la pip!
Groetjes Manon
Judith zei…
Wat zijn ze allemaal weer ontzettend gaaf!!!! Ik kom naast je zitten hoor zaterdag hahahaha
En wat een lieffieeeeeeeee die nieuwe aanwinst van jullie!!!
Straks eens aan Yinte laten zien!!

Liefs Juut
Miranda zei…
Ziet er, zoals altijd, weer prachtig uit!
marga zei…
Jeetje............je hebt de vaart erin. Bewar je ook een beetje inspi.. voor mij???
Nog 2 nachtjes!!!!!!!
Liefs Inge zei…
Fijn voor je dat je weer "in the mood" bent.
Ziet er allemaal weer schattig uit, vooral je lieve meisje
Manja zei…
Ze zien er allemaal geweldig uit!!
Krijg gelijk zin om te scrappen!
Jolanda zei…
Je hebt echt prachtige creaties gemaakt!! Erg leuk die foto's zo bij de 2e layout!

Groetjes Jolanda
Maaike zei…
Wat een snoepje dat Nijntje... geweldig... Die lo van de Giro vind ik super gedaan zo met die kleine fotootjes.... En die andere zijn natuurlijk ook geweldig leuk geworden!
Barbar@ zei…
Lekker bezig zeg. En wat een lieffie is Nina.
Ilonka zei…
Wauw wat een ontzettend mooie creaties. SCHITTEREND! En wat een lieverdje heel veel plezier met jullie gezinsuibreiding.

groetjes Ilonka
Hoi Miranda,

Wat een leuke layouts heb je gemaakt die van de Giro vind ik echt mooi. De Giro kwam afgelopen maandag door schiedam waar ik woon maar kon helaas niet gaan kijken.

Groetjes Scrapfanaat Peter
Unknown zei…
Wat een schatje!! Lief!!

Jaloers dat je de giro live hebt gezien. Ik heb het gedaan met de tv... Wel leuke foto's en lekker snel al een lo van gemaakt! Goed bezig!

Je lift vind ik trouwens ok helemaal super! Echt helemaal af, lekker veel prulletjes erbij! Top!

De lo 3 jaar heeft inderdaad niets meer nodig! Af, Finito, Basta! Mijn aandacht ging gelijk naar de foto's... Wauw! :-)

Fijn weekend!!
Lischa zei…
haaaaaa wat een schatje ,lief zeg ,wat een mooike ook.
Veel geluk en plezier met jullie nieuweling

groetjes jolanda
Meriam zei…
super weer alles ben helemaal weg van je lo lezen die vind ik echt supper!!!!!
en nog gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding

Populaire posts van deze blog

Moodboard lift 9

En daar zijn we weer! En nu ook nog eens met een hele andere blog lay-out! Misschien geeft dit me meer energie om mijn blog ook écht meer bij te houden en zo ie zo om meer te scrappen ....;) De scraplift van deze maand is een goed begin want ik vond het weer erg leuk om even te scrappen. ( ik heb namelijk afgelopen weken meerdere keren serieus nagedacht om mijn spullen weg te doen.... ) Het moodboard is uitgezocht door Heike: En dit is mijn uitwerking, mijn kleine nichtje: Zien jullie de glitters? Zelfs in de weer geweest met embossing poeder! Bedankt voor het langskomen en hopelijk tot heel snel! Kijken jullie ook bij de andere meiden?

Moodboard lift 6

Goedemorgen, Deze keer was het aan mij om een moodboard uit te zoeken.... Dat vond ik moeilijk.... Maar het is gelukt. Ik heb deze lo in een record tempo gemaakt en is ook vrij simpel maar vond het heerlijk weer even bezig te zijn met de papiertjes en stempels.   Sorry voor de slechte foto, heb hem vanmorgen vroeg genomen dus niet goed voorbereid.... Ik ga snel bij de andere meiden kijken!! Fijne dag en bedankt voor het langskomen.

Moodboard lift 7

Tja..... Zo is het alweer 2 maanden geleden dat ik op mijn blog heb gekeken.... En dus ook bij jullie.... Erg jammer en zo fijn dat we met de meiden toch af en toe afspreken om te scrappen nav een moodboard. Echt een stok achter de deur! Deze keer heeft Nadine een moodboard uitgezocht: En ik koos voor deze foto, eentje van de zomer waar Lotte met een paar vriendinnen een fotoshoot op het strand had. ( de datum en journaling moet ik nog even opschrijven *bloos bloos*) Ik hoop hier in het nieuwe jaar toch echt wel meer te zijn, en vaker bij jullie langs te komen. Ik ga snel bij de "moodboard" meiden kijken, jullie ook? Bedankt voor het langskomen!