Doorgaan naar hoofdcontent

Vakantie voorbij...

Maandag zijn de scholen hier weer begonnen, vakantie voor de kids dus ook voorbij... Zo jammer, die 6 weken zijn echt voorbij gevlogen! Het weekend heb ik nog wel wat kaartjes gemaakt!
Deze kan ik laten zien:



En verder ben ik nog steeds druk met mijn travel! Alle foto's van de 21 dagen zijn nu gescrapt! Wat een klus! De oude kaft viel al helemaal uit elkaar, de foto's waren echt te veel en dan zit de journaling er nog niet eens bij.... Ik heb de BIA ringen nu vervangen door gewone grote ringen en ik heb ook de kaft 15 bij 15 cm gemaakt en moet nu de journaling er nog tussen gaan doen bij elke dag! Ben nog wel even bezig maar hier vast een wazige foto! :D


Bedankt voor het kijken !!

Reacties

Nicol zei…
Heeej Miran,
Ik dacht dat er al andere foto's van je travel te zien zouden zijn, haha, dat viel dus even tegen!
Ik vind het echt knap dat je hem nog helemaal afmaakt!!
Groetjes, Nicol
Unknown zei…
o.jee Miranda lijkt dikkie dik wel...maar komt goed hoor ziet er al spannend dik uit je sneak.
Gave kaartjes ook weer.
gr,Lean.
marlies zei…
heerlijke kaartjes weer Miranda... het lijkt zo of je ze zo uit je mouw schudt.

En je travel... vind het super hoe je het opgelost hebt. Wil hem wel een keertje in het echie zien !
Romy zei…
De zomervakantie gaat inderdaad wel supersnel voorbij...gelukkig heb je dan nog zo'n prachtige travel om hem voor altijd te herinneren:) Hij ziet er in ieder geval al heel erg dik uit en ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat:) Je kaartjes zijn ook super-super-superleuk!
Unknown zei…
Snel gaat dat dan he! En dan te bedenken dat ik het nog tegoed heb! Nog 2 dagen werken! Dan even 3 weken niets... of nou ja... eigenlijk veel, maar niet moeten! haha!

Ik wordt nieuwsgierig naar je travel... Ben benieuwd!
Enne... Leuke kaartjes!

Fijne avond!
R zei…
Toffe kaartjes Miranda!!!

Dat met je travel herken ik van mijn December Daily van vorig jaar!! Ben er wel heel benieuwd naar!
Manon zei…
Miranda miranda miranda! wat zijn jou kaartjes altijd weer inspirerend! je vorlijke kleurtjes echt weer zin om aan de slag te gaan :)
Arine zei…
super kaartjes en wat is je travel alweer ver zeg, goed van jou. Is dus wel een stuk dikker geworden dan verwacht. Zie hem nog wel eens live hopelijk want ik ben erg benieuwd.
Jackie zei…
Hey..

jullie alweer naar school,
hier nog 3 weekjes vakantie..

Vind je kaartjes geweldig,
en je travel is zo dik, super !!
Liesbeth zei…
Wat een leuke kaartjes weer.

Die camping is echt een aanrader. Het is niet groot maar gewoon leuk voor de kinderen. Het is kamperen in een speeltuin! Wat wil een kind nog meer :) En als de kinderen het naar hun zin hebben heb je zelf ook vakantie.

groetjes Liesbeth

Populaire posts van deze blog

Moodboard lift 9

En daar zijn we weer! En nu ook nog eens met een hele andere blog lay-out! Misschien geeft dit me meer energie om mijn blog ook écht meer bij te houden en zo ie zo om meer te scrappen ....;) De scraplift van deze maand is een goed begin want ik vond het weer erg leuk om even te scrappen. ( ik heb namelijk afgelopen weken meerdere keren serieus nagedacht om mijn spullen weg te doen.... ) Het moodboard is uitgezocht door Heike: En dit is mijn uitwerking, mijn kleine nichtje: Zien jullie de glitters? Zelfs in de weer geweest met embossing poeder! Bedankt voor het langskomen en hopelijk tot heel snel! Kijken jullie ook bij de andere meiden?

Moodboard lift 6

Goedemorgen, Deze keer was het aan mij om een moodboard uit te zoeken.... Dat vond ik moeilijk.... Maar het is gelukt. Ik heb deze lo in een record tempo gemaakt en is ook vrij simpel maar vond het heerlijk weer even bezig te zijn met de papiertjes en stempels.   Sorry voor de slechte foto, heb hem vanmorgen vroeg genomen dus niet goed voorbereid.... Ik ga snel bij de andere meiden kijken!! Fijne dag en bedankt voor het langskomen.

Moodboard lift 7

Tja..... Zo is het alweer 2 maanden geleden dat ik op mijn blog heb gekeken.... En dus ook bij jullie.... Erg jammer en zo fijn dat we met de meiden toch af en toe afspreken om te scrappen nav een moodboard. Echt een stok achter de deur! Deze keer heeft Nadine een moodboard uitgezocht: En ik koos voor deze foto, eentje van de zomer waar Lotte met een paar vriendinnen een fotoshoot op het strand had. ( de datum en journaling moet ik nog even opschrijven *bloos bloos*) Ik hoop hier in het nieuwe jaar toch echt wel meer te zijn, en vaker bij jullie langs te komen. Ik ga snel bij de "moodboard" meiden kijken, jullie ook? Bedankt voor het langskomen!