Doorgaan naar hoofdcontent

Laatste blogje 2011

Dit is echt de laatste keer in 2011 dat ik iets op mijn blog schrijf! Niet veel, niets scrapperigs maar toch nog even een laatste berichtje! Voor Kleine Fay mocht ik een roze muziekster maken:

En ik ben helemaal bij met mijn daily! Ik wacht nog even tot hij helemaal af is en dan laat ik een collage zien. Project life hoop ik vanavond af te maken!

Gaan jullie wat leuks doen met oud en nieuw? Ik mag werken maar ik heb er zin in!!!Wel voorzichtig doen he?!

Ik wil iedereen een heeel goed uiteinde en heel gezond, gelukkig én creatief 2012 wensen!!!

Tot volgend jaar!

Reacties

Thamar, zei…
hoi hoi

Nou al die goede wensen wens ik jou natuurlijk ook toe. Wij gaan morgen met een paar buren onder de carport oliebollen bakken en savonds zijn wij lekker thuis. heerlijk. savonds staat de buurt buiten en is het met een vuurton aan heel gezellig. 1 januari haal ik altijd de kerstboom weg en maak ik mijn huis weer een beetje aan kant. dus weinig schokkends hier. werk ze. en ik hoop dat we volgend jaar elkaar nog vaak opzoeken met bloggen.
liefs Thamar
Johanna zei…
Hoi!
Wederom, geweldig :) en wat mooie naam voor een meisje. Veel succes (en plezier) op je werk tijdens de jaarwisseling. Hier lekker thuis, ik ben niet zo fan van die knallen buiten...

Tot volgend jaar!

Johanna
Unknown zei…
Mooi hart weer en veel plezier op je werk.
Ik blijf binnen hoor niks dat geknal.
fijne jaarwisseling groetjes,Lean
Chantal zei…
Ik pik je foto even voor mijn log hoor ;)

Ben echt heel blij met die ster. hij krijgt een mooi plekje in haar kamer.

Werk ze morgen en alvast de aller beste wensen voor 2012.

Liefs
Chantal
Anoniem zei…
Voor jullie ook de allerbeste wensen voor 2012!! Wij blijven dit jaar thuis. We krijgen wel visite, mijn schoonouders en Mark zijn oudste broer met gezin komen.
Werk ze morgen!
Hey Miranda
Leuke ster. Was gezellig vandaag!
Meiden hebben het ook erg naar hun zin gehad. Volgende keer komen ze naar ons he mama? ja hoor... Waarom dan pas in februari/maart. hahahah... Manouk ligt uiteteld op de bank, heeft heerlijk liggen slapen op de terugweg.

Voor jullie ook alle goeds voor 2012 en we zien elkaar snel!
groetjes Liesbeth
Romy zei…
Ooh, die ster is gaaf! Lekker roze! Ik ben heel benieuwd naar je December daily! Ik wens je een hele fijne jaarwisseling en een gelukkig, gezond en creatief 2012!
Unknown zei…
Jij ook een goed uiteinde en een mooi 2012!
http://grietjekarwietje.blogspot.com/p/haakpatronen.html

Kwam ik tegen, iets voor jou?

De beste wensen!!

Populaire posts van deze blog

Moodboard lift 9

En daar zijn we weer! En nu ook nog eens met een hele andere blog lay-out! Misschien geeft dit me meer energie om mijn blog ook écht meer bij te houden en zo ie zo om meer te scrappen ....;) De scraplift van deze maand is een goed begin want ik vond het weer erg leuk om even te scrappen. ( ik heb namelijk afgelopen weken meerdere keren serieus nagedacht om mijn spullen weg te doen.... ) Het moodboard is uitgezocht door Heike: En dit is mijn uitwerking, mijn kleine nichtje: Zien jullie de glitters? Zelfs in de weer geweest met embossing poeder! Bedankt voor het langskomen en hopelijk tot heel snel! Kijken jullie ook bij de andere meiden?

Moodboard lift 6

Goedemorgen, Deze keer was het aan mij om een moodboard uit te zoeken.... Dat vond ik moeilijk.... Maar het is gelukt. Ik heb deze lo in een record tempo gemaakt en is ook vrij simpel maar vond het heerlijk weer even bezig te zijn met de papiertjes en stempels.   Sorry voor de slechte foto, heb hem vanmorgen vroeg genomen dus niet goed voorbereid.... Ik ga snel bij de andere meiden kijken!! Fijne dag en bedankt voor het langskomen.

Moodboard lift 7

Tja..... Zo is het alweer 2 maanden geleden dat ik op mijn blog heb gekeken.... En dus ook bij jullie.... Erg jammer en zo fijn dat we met de meiden toch af en toe afspreken om te scrappen nav een moodboard. Echt een stok achter de deur! Deze keer heeft Nadine een moodboard uitgezocht: En ik koos voor deze foto, eentje van de zomer waar Lotte met een paar vriendinnen een fotoshoot op het strand had. ( de datum en journaling moet ik nog even opschrijven *bloos bloos*) Ik hoop hier in het nieuwe jaar toch echt wel meer te zijn, en vaker bij jullie langs te komen. Ik ga snel bij de "moodboard" meiden kijken, jullie ook? Bedankt voor het langskomen!