Doorgaan naar hoofdcontent

Project life week 3

Wat gaan de dagen eigelijk snel voorbij he?! Dat wist ik natuurlijk al, altijd tijd te kort maar nu je gaat terug kijken door Project life valt het pas echt goed op... Ik ben nu al 4 maanden bezig en vind het nu al leuk om terug te zien, ook Lotte en Jop gaan het leuk vinden! " Mag deze ook in ons grote dagboek ??" vroeg Lotte vanavond toen ze thuis kwam met een rekentoets die ze super had gemaakt! "Tuurlijk, komende week komt hij er zeker in!" hahah super leuk toch?
Week 3, 2012: (sorry toch even wat weggehaald.... )

Een kaartje gemaakt voor Aenne die morgen jarig is!!!

En eindelijk een theedoos gemaakt waar iemand heel lang op zat te wachten:


Bedankt allemaal voor het kijken en de leuke berichtjes!
Doei doei

Reacties

Thamar, zei…
hoi hoi

ja allemaal weer toppie en de theedoos ook super.

gr Thamar
Inge zei…
Hoi Mir, super weer allemaal! leuk kaartje ook! mijn DD is trouwens af!!! Ga straks ff foto's maken...

Liefs Ing
marlies zei…
wauw. super gaaf weer Miranda... leuk om naar te kijken !
ziet er weer gaaf uit hoor

Liefs Patricia
Angela zei…
lekker hoor als je het weer af hebt he? En idd ook lastig met ga ik het wel of niet laten zien, maar goed opgelost zo!!!
Ah en lief... in het grote dagboek
;-)
Hele gave theedoos zeg!!!
Nonnie zei…
Hoi! Gave theedoos hoor. En ook een mooie kaart!En wat goed van Lotte dat ze al helemaal met je mee denkt! Leuk hoor! Xxx
Unknown zei…
Heel mooi allemaal weer, en die theedoos vind ik helemaal geweldig
Unknown zei…
Mooi weer en een gave theedoos ook was inderdaad een tijdje geleden!
groetjes,Lean
Joanna zei…
Je bent lekker bezig! Pl is mooi, je kaart en theedoos zijn ook super.
Manja zei…
Zo leuk dat de kindjes je pl zo kunnen waarderen! Ik vind je kaartje ook erg gaaf!

Groetjes Manja

Populaire posts van deze blog

Moodboard lift 9

En daar zijn we weer! En nu ook nog eens met een hele andere blog lay-out! Misschien geeft dit me meer energie om mijn blog ook écht meer bij te houden en zo ie zo om meer te scrappen ....;) De scraplift van deze maand is een goed begin want ik vond het weer erg leuk om even te scrappen. ( ik heb namelijk afgelopen weken meerdere keren serieus nagedacht om mijn spullen weg te doen.... ) Het moodboard is uitgezocht door Heike: En dit is mijn uitwerking, mijn kleine nichtje: Zien jullie de glitters? Zelfs in de weer geweest met embossing poeder! Bedankt voor het langskomen en hopelijk tot heel snel! Kijken jullie ook bij de andere meiden?

Moodboard lift 6

Goedemorgen, Deze keer was het aan mij om een moodboard uit te zoeken.... Dat vond ik moeilijk.... Maar het is gelukt. Ik heb deze lo in een record tempo gemaakt en is ook vrij simpel maar vond het heerlijk weer even bezig te zijn met de papiertjes en stempels.   Sorry voor de slechte foto, heb hem vanmorgen vroeg genomen dus niet goed voorbereid.... Ik ga snel bij de andere meiden kijken!! Fijne dag en bedankt voor het langskomen.

Moodboard lift 7

Tja..... Zo is het alweer 2 maanden geleden dat ik op mijn blog heb gekeken.... En dus ook bij jullie.... Erg jammer en zo fijn dat we met de meiden toch af en toe afspreken om te scrappen nav een moodboard. Echt een stok achter de deur! Deze keer heeft Nadine een moodboard uitgezocht: En ik koos voor deze foto, eentje van de zomer waar Lotte met een paar vriendinnen een fotoshoot op het strand had. ( de datum en journaling moet ik nog even opschrijven *bloos bloos*) Ik hoop hier in het nieuwe jaar toch echt wel meer te zijn, en vaker bij jullie langs te komen. Ik ga snel bij de "moodboard" meiden kijken, jullie ook? Bedankt voor het langskomen!